Kako je sve počelo
1890 - 1920

1897

Istorija kompanije Queisser Pharma počinje 1897. godine u maloj farmaceutskoj fabrici u Hamburgu. Diplomirani farmaceut Alfred Queisser došao je iz okruga Drezden u Hamburg da bi se obogatio kao proizvođač. Fokusirao se na proizvodnju proizvoda za zdravlje i njegu kao što su kreme, tekući sapun i pasta za zube. Uprkos teškim okolnostima, Alfred Queisser je uspio kontinuirano širiti kompaniju. To je uspio zahvaljujući svom velikom talentu biznismena, naučnika i maštovitog stručnjaka za oglašavanje, koje je ujedinio u jednu osobu.

1919

Drugi korijen današnje kompanije Queisser Pharma kreirao je farmaceut Josef Peter Hennes iz Essena u Njemačkoj. Godine 1919. razvio je originalnu formulu današnjeg Doppelherz® tonika od bilja i drugih prirodnih sastojaka.
 

Registracija brenda Doppelherz
1921 - 1960

1921

Doppelherz tonik se distribuira po prvi put i registrovan je kao zaštitni znak. Ovo postavlja temelje za Doppelherz brend sa svim njegovim trenutnim razvojem - i tu počinje njegova uzbudljiva priča.

1950s

Popularnost tonika brzo raste zahvaljujući intenzivnim reklamnim kampanjama. Upečatljiv simbol brenda koji prikazuje dva srca ubrzo je postao oličenje vitalnosti, zdravlja i blagostanja za milione. Pedesetih godina vesele domaćice, odjevene u crveno i crno, promoviraju tonik.

Fondacija Queisser Pharna
1960 - 1980

1970s

Obje kuće su se na kraju spojile u "Queisser Pharma". Od 1970-ih godina kompanija pripada porodičnom holdingu HGDF, davno uspostavljenom porodičnom preduzeću iz Flensburga u Njemačkoj.

TV kampanje sa kultnim statusom
1980 - 2000

1982

Jedinstveno pojavljivanje Doppelherz TV-a ušlo je u historiju na njemačkoj televiziji 1982. godine. Pokrenuta ranih 1980-ih i komunicirana dugi niz godina, TV reklamna kampanja brzo je dostigla kultni status i mnogi korisnici je i danas pamte.

Proširivanje asortimana proizvoda
2000 - 2010

2000

Brend Doppelherz više nije samo sinonim za poznati tonik. Uz moto "sve što vam srce poželi", Doppelherz ulaže sav know-how u razvoj novih proizvoda. Uz tonik bez alkohola i šećera (Vital Tonikum N), Doppelherz se razvio u jedan od vodećih brendova u području proizvoda bijelog luka, ginsenga, vitamina i minerala kao i omega-3 proizvoda.

Brend za cijelu porodicu
2010 - 2015

2011

Doppelherz brend se mijenjao tokom godina. Od preventivnih proizvoda za srce, vitalnost i energiju nastao je širok asortiman lijekova i dodataka prehrani za cijelu porodicu.

2014

U kategoriji OTC proizvoda, Doppelherz je tržišni lider u Njemačkoj maloprodaji hrane i drogerijama.

Internacionalno I blisko kupcu
Danas

2016

Oglasi za nove proizvode danas se kreiraju i za online formate kao što su Instagram i Facebook, gdje se održava direktan kontakt sa kupcem. Paralelno sa stacionarnom trgovinom, proizvodi se distribuiraju i putem internetskih platformi, među kojima je i Amazon.

2024

Doppelherz proizvodi su sada dostupni širom svijeta. Sa 6 podružnica i brojnim partnerima u više od 60 zemalja, Doppelherz proizvodi su uspostavljeni širom svijeta. Osim toga, proizvodi se sve preciznije distribuiraju i oglašavaju putem interneta. Preko 550 zaposlenih osigurava da je Doppelherz u stanju da se nosi sa stalno rastućom potražnjom za zdravstvenim proizvodima. A sa nedavno otvorenim logističkim centrom na sjeveru Njemačke, Flensburg ostaje “svjetsko središte” za Doppelherz.